Klub mladých manažerů se zaměřuje na pořádání setkávání manažerů a propojování manažerských osobností tak, aby vznikal společný prostor pro předávání zkušeností a networking.
Akce klubu
Díky multi-regionálnímu působení klub naplňuje cíl zvyšovat hodnotu členství v České manažerské asociaci skrze specializované programy na míru připravené konkrétním typům manažerských profesí. Manažerské večery se zaměřují na inspiraci manažerů a networking, program XY transfer na předávání zkušeností manažerů z generace X manažerským talentům z generace Y a seriál setkání HR sharing pak na sdílení know-how mezi manažerskou komunitou z řad interních HR leaderů společností.
„Účast na aktivitách Klubu mladých manažerů přináší mně i naší firmě jak inspiraci do další práce, tak nové zajímavé kontakty. Kromě toho oceňuji, že jako člen asociace se mohu zúčastnit akcí ostatních klubů, a vlastní působení i networking tak mohu dle svých potřeb rozložit mezi Brno, Prahu či jiná města,“ popisuje zkušený manažer výroby ing. Roman Dvořák, který během působení v Klubu mladých manažerů a v programu XY transfer získal motivaci i nové kontakty pro rozšíření svého záběru o obchod a business development.
Pro následující rok Klub mladých manažerů připravuje nejen udržení a navázání dosavadních aktivit, ale také rozšíření spolupráce s regionálními kluby i s vysokými školami. „Management bývá hodnocený podle toho, jak rostou čísla. V případě Klubu mladých manažerů nám vždy šlo o zapojení co nejvíce společností a manažerů do našich akcí, a přitom se držet zásady, že každého účastníka osobně známe. Díky tomu můžeme zaručit, že se na akcích potkají manažeři s vysokým morálním kreditem a již jen pozvánku na akci klubu lze považovat za formu osobního doporučení. Tento přístup se již 4. rokem vyplácí a počet účastníků se každým rokem daří zvyšovat,“ popisuje základní strategii klubu člen klubového výboru Petr Oulehla, CEO členské agentury Foxy.
Projekty klubu
Kromě jednotlivých akcí je Klub mladých manažerů garantem klíčových projektů – XY transfer a HR Sharing.