13.6.2019 @ 09:00 – 16:00
| 4.950 bez DPH + 1 vstup zdarma / členové ČMA 50% sleva
Věkový rozdíl mezi nejmladším a nejstarším zaměstnancem roste! Na pracovištích různých společností se setkávají lidé velkého věkového rozptylu. Místo očekávané spolupráce často dochází ke střetům vyvolávajícím pocit, že ti druzí jsou snad z jiné planety. Na odlišné utváření pracovních návyků různých věkových generací má vliv nejen skutečnost, že jsou vybaveni rozdílnými temperamenty a povahovými vlastnostmi, ale také působení přirozeného vývoje kognitivních funkcí v průběhu lidského života a rychle se měnící sociální prostředí.
Cíle vzdělávací akce:
- Seznámit se s pojmem age management.
- Pochopit důležitost akceptace věkové struktury zaměstnanců z hlediska demografického, neurologického i sociálně-společenského vývoje.
- Naučit se využívat rozdílností mezi generacemi k efektivnějšímu fungování týmů.
- Uvědomit si potřebu různorodosti přístupů ve vedení pracovníků z hlediska věku.
Cílová skupina:
- Personalisté a manažeři vzdělávání.
- Vedoucí týmů a manažeři na všech úrovních.
- Všichni, kteří se chtějí o této problematice něco dozvědět.
Program:
- Výhody zavedení principů age managementu na pracovišti.
- Vývoj pracovního chování z hlediska věku, vliv fluidní a krystalické inteligence na pracovní procesy v průběhu života jedince, specifika různých generací na pracovišti.
- Mezigenerační spolupráce na pracovišti – využívání výhod a minimalizace rizik věkové rozmanitosti pracovního kolektivu.
- Nadřízenost a podřízenost z pohledu generačních rozdílů.
- Sestavování a vedení mezigeneračních týmů.
- Komunikace s jednotlivci se zohledněním věku a vedení vnitrofiremní komunikace různých věkových kategorií.
- Řízení adaptačního procesu s ohledem na věk nového pracovníka.
- Jak ovlivňuje skutečný a pracovní věk výkon a ochotu přijímání změn.
- Motivování pracovníků s ohledem na jejich věkovou strukturu.
- Situační vedení dle věkové struktury pracovní skupiny.
- Vnímání zátěže z hlediska věku, obrana proti stresu různých věkových kategorií.