Když se šuškanda promění ve skvělý nápad: O druhém setkání Marketingového klubu a magii ‚word of mouth‘

Marketingový klub 17. 4. 2024

Druhé setkání Marketingového klubu se odehrálo v duchu Word of mouth. Uvažovali jsme, že bychom na tuto akci ani pozvánky nedělali a podrobili tento WOM princip redakčnímu testu v reálném životě a počkali, kdo si o této akci s kým řekne. Nakonec jsme ještě tentokrát udělali výjimku a na základě rozeslaných pozvánek se kapacita naplnila během několika málo dnů. 

Hlavní řečnicí byla Eva Čejková, zakladatelka úspěšné komunity Ženy s.r.o. a CEO společnost Testuj.to, která svým příběhem o rozvoji komunity, jež dosáhla tisíce nových registrovaných uživatelek denně, zaujala mnohé účastníky. Její zkušenosti ukázaly, jak hluboké porozumění potřebám a chování cílové skupiny může výrazně přispět k úspěchu. Důležitým aspektem je nabídnout členům jasnou přidanou hodnotu, která jim dá důvod zůstat v komunitě aktivní.

Eva zdůraznila význam personifikace komunity skrze silnou osobnost, která může sloužit jako vzor a inspirace. Příkladem je její vlastní role v Ženách s.r.o., kde její osobní angažmá mělo velký vliv na zapojení a loajalitu členek. Význam má také propojení on-line a off-line aktivit, které dodávají komunitním setkáním novou dimenzi a umožňují členům prožít společné zážitky.

Dalším klíčem k úspěchu je snadné sdílení a zapojení členů do tvorby obsahu, což podporuje autenticitu a sounáležitost. Eva také upozornila na důležitost vlastních platforem, které nejsou závislé na sociálních sítích a umožňují lepší kontrolu nad interakcemi a obsahem.

Na dotaz moderátora akce Rostislava Starého, předsedy MKTG klubu, jaká by byla jednou větou její rada, odpověděla Eva Čejková velice konkrétně: „Musíte být hlavně autentičtí. A také naslouchejte zpětné vazbě od uživatelů, když už jste si o ni řekli. Dokonce i kontroverze může být pro komunitu oživujícím prvkem, pokud je správně zvládnuta a odráží hodnoty skupiny.“

Další akce Marketingového klubu se odehrají 26. září na téma Brand aktivismus, s podtitulem — Má mít značka vlastní názor na veřejné dění? A 4. prosince na téma Influencer marketing – jak využít influencery k podpoře vlastního businessu? Jelikož se o naší akci mluví už nyní, neváhejte se registrovat ASAP, a to na webu České manažerské asociace.

Blog „Jak vybudovat loajální komunitu“, aneb shrnutí předsedy MKTG klubuStaňte se členem Marketingového klubu
 
 

Články autora

 

Štítky

Buďte s námi v kontaktu

Zadáním mailu se přihlásíte k odběru Newsletteru ČMA. Každý měsíc v něm objevíte inspiraci pro manažery, videorozhovory Studia ČMA, monitoring médií či informace o soutěži MANAŽER ROKU.     Ukázkový newsletter

Odebírat newsletter