Nominace do jubilejního 30. ročníku soutěže MANAŽER ROKU

Přejít na web MANAŽER ROKU
 

Duel lékaře Jana Vojáčka s horolezcem Radkem Jarošem

Hosté

MUDr. Jan Vojáček, CFMP

Vystudoval Lékařskou fakultu Univerzity Palackého v Olomouci. Během lékařské praxe pochopil, že pokud chce pacienty skutečně uzdravit, musí najít příčiny onemocnění skryté v jejich osobním příběhu. Proto absolvoval obor funkční medicíny na Univerzitě v Jižní Kalifornii a dnes je předním českým odborníkem v této oblasti.

Radek Jaroš

Nejúspěšnější český horolezec, odhodlaný manažer, motivátor a spisovatel. Stal se prvním Čechem, který vystoupil bez kyslíkového přístroje na 14 osmitisícových hor, za což získal teprve jako 15. člověk na světě ocenění Koruna Himaláje.

Moderátor: Vadim Petrov, člen prezidia ČMA a Rady pro rozhlasové a televizní vysílání

 

Tematické okruhy

Cesta k životní rovnováze a pevnému zdraví

  • Jak přeměnit stres v pozitivní motivační nástroj?
    • Radek Jaroš: Byl jste vystaven silnému stresu, jak jste ho dokázal potlačit, přeměnit v motivační nástroj?
    • Jan Vojáček: Jak funguje stres z pohledu funkční medicíny?
  • Jak reaguje tělo a mysl na extrémní podmínky? Kde je hrana, kdy začne být extrémní prostředí škodlivé?
    • Radek Jaroš: Jak jste se cítil pod vrcholem výšlapu v těžké situaci? Co se vám honilo hlavou, jak tělo reagovalo?
    • Jan Vojáček: Může být tento stav mít pozitivní či negativní dopad na lidské zdraví?
  • Vraťme se nyní k dnešní společnosti. Ta je vystavena mnoha stresovým faktorům – strach o své prarodiče z důvodu covidu, zpřetrhání sociálních vazeb, zhoršení ekonomické situace.
    • Co byste oba radili lidem? Jak v této situaci zachovat pozitivní myšlení, udržet si zdravý životní styl?
    • Co byste radili politikům z hlediska psychologického dopadu jejich slov? Jak by nyní měli k veřejnosti komunikovat

Jak prodat svou značku

  • Oba dva nejste primárně manažeři, nýbrž lékař a horolezec, nicméně v rámci svého zaměření podnikáte, ten byznys je založen na vaší osobní značce.
    • Co byste radili lidem, kteří též podnikají v netradičním tržním segmentu, mají neortodoxní metody, ale přesto jejich práce není v oficiálních médiích vidět?
      • Jaké jsou podle vás faktory úspěšného budování značky, aby se podnikatel stal defakto influencerem?

Otázky na tělo

  • Během dnešního vysílání jste se dobře poznali. Nyní si sejte navzájem nějakou otázku na tělo.

Předchozí videa s hosty:

Buďte s námi v kontaktu

Zadáním mailu se přihlásíte k odběru Newsletteru ČMA. Každý měsíc v něm objevíte inspiraci pro manažery, videorozhovory Studia ČMA, monitoring médií či informace o soutěži MANAŽER ROKU.     Ukázkový newsletter

Odebírat newsletter