Ze zákulisí MR23: Finalista soutěže Manažer roku 2023 – Martin Hrubý

ČMA 30. 4. 2024

Leader se nemůže rozhodovat pouze podle minulosti nebo podle pocitů, říká brand director Slevomatu Martin Hrubý. Pro finalistu soutěže Manažer roku 2023 je zásadním klíčem úspěchu značky kvalitní komunikace. Nepřekvapí tak, že šéf brandu největšího zážitkového portálu v Česku, se řídí sebevědomým životním krédem „There is no fuck up, if you do your best.” 

 

Jaké intuitivní rozhodnutí jste kdy učinil a projevilo se jako skvělá manažerská volba?

Osobně na intuici v rámci manažerských pozic moc nevěřím, obzvlášť v marketingu může být velmi nebezpečné se jí řídit. Pro mě je intuice komplex předchozích zkušeností a emocí, které na nevědomé úrovni zpracovává mozek. A jako leadeři se nemůžeme rozhodovat pouze podle minulosti nebo pocitů. Nicméně se rád intuitivně rozhoduji u lidí a toho, jak na mě působí, tam mě skoro nikdy nezklamala. Takže jako skvělou volbu považuji rozhodnutí nastoupit do Slevomatu, kdy jsem po setkání s tehdejšími řediteli Kamilem Hanzlíkem a Láďou Veselým okamžitě věděl, že s nimi chci pracovat. Jsem rád, že to nakonec dopadlo dobře…:)

Jaký nejzajímavější počin konkurence jste zaznamenal a považujete jej za inspirativní?

Dlouhodobě mě baví komunikace společnosti Amazing Places. Umí výborně pracovat
s influencery a obsahem na sociálních sítích. Současně jejich TV kampaň je vizuálně skvělá, nápaditá, a přitom doručuje všechny atributy značky. Na mezinárodní scéně oceňuji Airbnb, které pro svou komunikaci autenticky využívá svého CEO.

Čím byste se živil, kdybyste nebyl manažerem?

Měl bych menší dílnu na úpravy aut se zaměřením na vozy s „duší“, s vizí dělat to funkčně, esteticky a poctivě. Případně bych vlastnil automobilovou závodní stáj, ale i tam bych měl potřebu mluvit do všeho, takže bych nakonec tím manažerem asi zůstal. :)

 
 

Články autora

 

Štítky

Buďte s námi v kontaktu

Zadáním mailu se přihlásíte k odběru Newsletteru ČMA. Každý měsíc v něm objevíte inspiraci pro manažery, videorozhovory Studia ČMA, monitoring médií či informace o soutěži MANAŽER ROKU.     Ukázkový newsletter

Odebírat newsletter