Stanislav Bernard: Kampaní „Svět se zbláznil“ chceme v době lockdownu léčit společnost

ČMA 5. 5. 2021

Další díl Studia ČMA nás zavedl do Humpolce, kde se nachází slavný Rodinný pivovar BERNARD. S generálním ředitelem a spolumajitelem Stanislavem Bernardem jsme hovořili o řízení pivovaru i současné společnosti. Vadim Petrov se nejprve zajímal o dlouhodobou marketingovou kampaň pivovaru s názvem „Svět se zbláznil“, která s příchodem pandemie koronaviru získala nový smysl.

Marketingovou kampaň s heslem „Svět se zbláznil, držte se…“ používala značka BERNARD mnoho let. Jejím prostřednictvím chtěl Stanislav Bernard poukázat na zvláštní situace v moderní společnosti. Na billboardech pivovaru se tak objevila například generálka Anička z hvězdné pěchoty soutěže Česko hledá Superstar nebo Ježibaba z Mrazíka hlásající #metoo. „Dříve to byly jednotlivosti. Nás bavilo na ně posvítit, nějakým způsobem je vizualizovat a udělat si z toho legraci,“ řekl Stanislav Bernard.

V letošním roce se heslo kampaně změnilo na „Svět se zbláznil, držme se“. Cílem je reagovat na deprimující současnost způsobenou pandemií covidu-19. „Dnešní sdělení je opravdu o něčem jiném. Podpořme se, obejměme se, projevme si lidskost,“ vysvětlil Stanislav Bernard.

S nápadem na upgrade kampaně přišel herec a režisér Jiří Mádl, který natočil 1,5 minuty dlouhou černobílou reklamu. „Když jsem viděl těch pět jednoduchých lidských příběhů, tak jsem hned cítil, že tohle je pro společnost léčivé. A lidé nám velmi často vyjadřují vděk,“ dodal Stanislav Bernard.

 
 

Články autora

 

Štítky

Buďte s námi v kontaktu

Zadáním mailu se přihlásíte k odběru Newsletteru ČMA. Každý měsíc v něm objevíte inspiraci pro manažery, videorozhovory Studia ČMA, monitoring médií či informace o soutěži MANAŽER ROKU.     Ukázkový newsletter

Odebírat newsletter