Skryté pravdy marketingu, aneb Česká manažerská asociace zakládá Marketingový klub

Marketingový klub 8. 11. 2023 3 min

Letošní třetí setkání Elite klubu Praha se 7. listopadu 2023 odehrálo v netradičním duchu. Na půdě salónku hotelu Le Palais Art Hotel Prague proběhlo souběžně se založením nového Marketingového klubu ČMA. Jeho záměrem je vytvořit platformu pro setkávání jak profesionálů z oboru, tak i manažerů napříč obory, jelikož marketing se týká každého z nás, ať už chceme nebo ne. Prvním tématem série setkání se stalo Budování osobního brandu.

Zakládajícími členy klubu jsou Rostislav Starý a Jaroslav Duroň z agentury Konektor a Kateřina Božková, PR manažerka ČMA a projektová manažerka soutěže MANAŽER ROKU. Setkání se zúčastnily přes tři desítky manažerů — v marketingovém žargonu by se dalo mluvil o „full house“.  Hostem prvního setkání se stal Martin Hošek, specialista na budování osobního brandu, který hned ze začátku tnul do živého prohlášením, že: „Marketing je lež“„ale vy v rámci osobního marketingu určitě nelžete“, dodal. „Je rozdíl mezi komunikací brandu nějakého produktu a osobního brandu. Existuje velká pravděpodobnost, že by se ne zcela pravdivý obraz o vaší osobě velmi rychle obrátil proti vám!“

Budování osobní značky je během na dlouhou trať a jako disciplína se orientuje dle požadovaných cílů každého z nás. Dle nich si také volíme nástroje, jichž k tomu budeme využívat. „Nezapomeňme ale na to, že součástí našeho brandu je vše od toho, jak se chováme, oblékáme, prezentujeme na veřejnosti, až po užívání sociálních sítí,“ uvedl Martin Hošek. Právě jednou z nich, která je současně pro profesionály nejdůležitější, ale zároveň ani příliš složitá, je sít LinkedIn, na níž byla upoutána pozornost především.

A protože se nám tu, slovy filmového klasika, rozmohl takový nešvar, rádi bychom jednu věc uvedli na pravou míru – správná výslovnost sítě LinkedIn je dle profesionálů „lɪŋkt-in“, tedy jakožto spojení slov Link a In, dohromady tedy LinkedIn, česky „spojen“. Setkání Marketingového klubu budou probíhat čtvrtletně a diskuse na další téma proběhne v průběhu 1Q roku 2024. „Věřím, že dnešní setkání bylo pro účastníky stejně poučné jako pro mě,“ říká Kateřina Božková s tím, že: „Do následujícího rána jsem se již probouzela s dvěma desítkami nových spojení!“.

Fotogalerie
 
 

Články autora

 

Štítky

Buďte s námi v kontaktu

Zadáním mailu se přihlásíte k odběru Newsletteru ČMA. Každý měsíc v něm objevíte inspiraci pro manažery, videorozhovory Studia ČMA, monitoring médií či informace o soutěži MANAŽER ROKU.     Ukázkový newsletter

Odebírat newsletter