Profesorka Eva Kislingerová je dlouholetou členkou České manažerské asociace a členkou Rady expertů. V současné době je také vedoucí Katedry aplikované ekonomie a ekonomiky na Jihočeské univerzitě, ekonomické fakultě. Již tři roky se intenzívně věnuje výzkumu v oblasti oběhového hospodářství, také jinak označovaného cirkulární ekonomika. K této problematice publikovala již dva tituly.
V současné době připravuje třetí publikaci k tomuto tématu, jehož součástí plánuje využít výsledky dotazníkového šetření, které by nám mělo dát odpověď na otázku, jak se principy cirkulární ekonomiky prosazují v praxi.
Cirkulární ekonomika je bezesporu aktuální a nosné téma, kterým se i Česká manažerská asociace zabývá, a tedy Vás chceme požádat o spolupráci v rámci tohoto výzkumu, který je pořádán Ekonomickou fakultou Jihočeské univerzity, a to za podpory naší asociace.
Vážení přátelé,
s důvěrou se na Vás obracíme se žádostí o pomoc při získávání informací o vývoji vztahu podnikatelského prostředí k otázkám cirkulární ekonomiky.
V odkazu naleznete krátký dotazník se sadou otázek týkajících se odpadového hospodářství a dalších souvisejících oblastí. Velmi by pomohlo naší výzkumné práci v oblasti cirkulární ekonomiky a oběhového hospodářství, pokud byste ve Všem podniku nalezli chvíli času na jeho vyplnění.
Náš tým na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích se již několik let zabývá touto problematikou v řadě různých souvislostí. Jednou z nich jsou i dopady na konkurenceschopnost podnikové sféry, další zase změna strategického myšlení státu v souvislosti s dopady pandemie a energetické krize. K lepšímu poznání těchto i mnoha dalších souvislostí nám velmi pomohou Vaše případné odpovědi.
Jsme přesvědčeni o tom, že racionální politika ochrany životního prostředí, jehož významnou součástí jsou i snahy o prosazování zásad cirkulární ekonomiky, je možná pouze v případě, kdy o dané oblasti existuje dostatek informací. Naše práce na tomto poli směřuje mimo jiné právě k tomu, aby veřejná i odborná diskuse na tato témata vycházely ze skutečného poznání problematiky.
Budeme velmi vděčni, pokud nám v této snaze budete nápomocni.
Členové ČMA se sdružují podle svých specifických profesních zájmů nebo regionů do klubů. Klubové aktivity nabízejí inspirativní akce a výjimečné osobnosti, networking a osobní kontakty. Rok 2020 změnil činnost klubů, část aktivit se přesunula do online prostředí.
ČMA a její partneři vám nabízejí klubová setkání, konference, školení a další aktivity, při nichž se můžete setkávat se (i online) s výjimečnými osobnostmi, získávat exkluzivní informace a osobní kontakty.
Zvyšte svou osobní a společenskou prestiž. Setkávejte se s významnými, zkušenými a nadanými lidmi. Ukažte ostatním členům ČMA, co děláte skvěle. Propagujte svou společnost a osobnost informačními kanály ČMA.
Rubrika nabízí zajímavé informace, články a komentáře členů ČMA a spolupracujících osobností, výběr z monitoringu médií, newsletter ČMA a další novinky. Přečíst si můžete Ročenku ČMA 2020/21.
Zadáním mailu se přihlásíte k odběru Newsletteru ČMA. Každý měsíc v něm objevíte inspiraci pro manažery, videorozhovory Studia ČMA, monitoring médií či informace o soutěži MANAŽER ROKU. Ukázkový newsletter
Spravovat Souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.