CzechCrunch: Manažer roku se vrací v novém kabátu. Chceme posouvat renomé manažerských pozic, říká šéfka soutěže

ČMA 24. 1. 2024

Když před třiceti lety přebírali první laureáti ocenění Manažer roku, byla v byznysu úplně jiná doba. Přišly nové technologie, které významným způsobem posunuly všechny oblasti lidské činnosti, dění se zrychlilo, globalizovalo. Vedle některých nových výzev ale šéfové, ředitelé a manažeři firem řeší do značné míry to stejné – aby jejich týmy fungovaly, posouvaly se a přinášely výsledky. „Stále platí starý dobrý selský rozum, umění plánovat a všeobecná zodpovědnost,“ říká Kateřina Božková, která vede tradiční ocenění Manažer roku. Jeho mediálním partnerem je CzechCrunch.

Celý čánek si můžete přečíst zde
 
 

Články autora

 

Štítky

Buďte s námi v kontaktu

Zadáním mailu se přihlásíte k odběru Newsletteru ČMA. Každý měsíc v něm objevíte inspiraci pro manažery, videorozhovory Studia ČMA, monitoring médií či informace o soutěži MANAŽER ROKU.     Ukázkový newsletter

Odebírat newsletter