Slavnostní vyhlášení výsledků 29. ročníku soutěže MANAŽER ROKU
Slavnostní vyhlášení výsledků 29. ročníku soutěže MANAŽER ROKU
Soutěž MANAŽER ROKU České manažerské asociace a partnerů je určena řídícím pracovníkům – manažerům, podnikatelům, lídrům. Vyhledává, hodnotí, oceňuje a propaguje nejlepší osobnosti v České republice. Zviditelňuje vítěze, ale i všechny finalisty, kteří postoupili do užšího výběru. Soutěž MANAŽER ROKU má za sebou 28 let prezentace výsledků práce manažerů a jejich moderních, úspěšných metod řízení. Za tu dobu získalo titul Manažer roku a Manažerka roku 65 osobností, do finále postoupilo na 1600 úspěšných manažerů. Letošní 29. ročník akcentuje nástup digitálních technologií a moderní trendy v managementu a nabízí nové kategorie.
Přínosy pro účastníky soutěže
Srovnání s nejlepšími manažery v České republice
Benchmarking odborníků
Propagace, zviditelnění vítězů i všech finalistů
Networking
Účast na slavnostním galavečeru vyhlášení vítězů
Harmonogram
Nominace: do 30. června 2022
Přihlášky: do 15. července 2022
Slavnostní vyhlášení výsledků: 20. září 2022
Kdo se může soutěže zúčastnit
Manažer/manažerka působící v organizaci zaregistrované pro danou činnost v České republice.
Manažer nemusí být občanem České republiky.
Manažer, který funkci vykonává v České republice nejméně po 3 roky. Výjimkou jsou kategorie Mladý manažerský talent (do 35 let), Vizionář, Manažer malé a střední firmy, Manažer digitálního věku, kde účastníkovi soutěže stačí 2 roky působení v manažerské funkci.
Další předpoklad přihlášení do soutěže
Přihláška obsahuje závazek k uhrazení vložného 15.000,- Kč s DPH. Výjimku tvoří kategorie Mladý manažerský talent (do 35 let), kde je vložné 5000,- Kč s DPH. K čemu slouží vložné:
ke vstupu manažera a partnera na slavnostní galavečer vyhlášení výsledků soutěže;
k vytvoření benchmarkingu od odborníků;
k vytvoření video medailonků všech finalistů;
k propagaci vítězů a finalistů soutěže, jejich firem a organizací, vč. tištěné barevné brožury/magazínu s uvedením všech finalistů soutěže;
k propagaci finalistů na webech a sociálních sítích (FB, LI) a k natočení rozhovorů s vítězi kategorií a TOP 10 pro Studio ČMA (YouTube, Spotify);
k dlouhodobé spolupráci s mediálními partnery.
Jak se do soutěže přihlásit
Vyplněním přihlášky na www.manazerroku.cz a odevzdáním/zasláním do kanceláře ČMA na adrese: Václavské náměstí 21/831, 113 60 Praha 1 nebo na e-mail: či
Prostřednictvím nominace
Manažera mohou do soutěže nominovat právnické i fyzické osoby, a to prostřednictvím nominačního listu na www.manazerroku.cz nebo doručením nominačního listu do kanceláře ČMA na adresu: Václavské nám. 21/831, 113 60 Praha 1 nebo e-mailem na: ; Důležité je sdělení, že nominaci s kandidátem osobně projednal a že nominovaný s tím souhlasí. Projektová kancelář ČMA zkontroluje správnost údajů, zkontaktuje nominovaného manažera, ověří jeho souhlas s nominací. Poté mu zašle přihlášku.
Oceňované kategorie
Manažer digitálního věku
Vizionář
Manažer malého a středního podniku
Zahraniční manažer
Mladý manažerský talent (do 35 let)
Průmysl a návazné obory (doprava, stavebnictví)
Zemědělství
Služby
Nezisková sféra (včetně kultury, sportu, zdravotnictví)
Vítězové speciální kategorie – Inovace pro udržitelný rozvoj
Odborným garantem a vyhlašovatelem kategorie inovace je Česká podnikatelská rada pro udržitelný rozvoj (CBCSD), sesterská organizace České manažerské asociace.
Systém hodnocení finalistů
Probíhá na základě 4 kvadrantů metody Hoshin Kanri, kombinované s kriterii dle EFQM a je uveden v přihlášce.
Způsob hodnocení účastníků soutěže
Garantem hodnocení je odborná Hodnotitelská komise složená z odborníků (přehled na www.manazerroku.cz).
O konečném pořadí spolurozhoduje Národní komise složená z vyhlašovatelů soutěže, odborníků a partnerů.
TOP 15 finalistů, kteří od Hodnotitelské komise obdrží nejvyšší počet bodů, budou pozváni k osobní prezentaci. Každý z navržených TOP 15 manažerů odprezentuje svůj manažerský příběh. Poté proběhne diskuse k prezentacím.
Hodnotitelská a Národní komise následně zvolí tajným hlasováním vítěze soutěže.
Členové ČMA se sdružují podle svých specifických profesních zájmů nebo regionů do klubů. Klubové aktivity nabízejí inspirativní akce a výjimečné osobnosti, networking a osobní kontakty. Rok 2020 změnil činnost klubů, část aktivit se přesunula do online prostředí.
ČMA a její partneři vám nabízejí klubová setkání, konference, školení a další aktivity, při nichž se můžete setkávat se (i online) s výjimečnými osobnostmi, získávat exkluzivní informace a osobní kontakty.
Zvyšte svou osobní a společenskou prestiž. Setkávejte se s významnými, zkušenými a nadanými lidmi. Ukažte ostatním členům ČMA, co děláte skvěle. Propagujte svou společnost a osobnost informačními kanály ČMA.
Rubrika nabízí zajímavé informace, články a komentáře členů ČMA a spolupracujících osobností, výběr z monitoringu médií, newsletter ČMA a další novinky. Přečíst si můžete Ročenku ČMA 2020/21.
Zadáním mailu se přihlásíte k odběru Newsletteru ČMA. Každý měsíc v něm objevíte inspiraci pro manažery, videorozhovory Studia ČMA, monitoring médií či informace o soutěži MANAŽER ROKU. Ukázkový newsletter
Spravovat Souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.