Pozvánka na HR Chatting 30. 7. 2021: Hybridní organizace
Pražský manažerský klub a Klub vzdělávání manažerů
Vás společně s vzdělávací agenturou 1. VOX a.s. zve na online seminář
HR Chatting: Hybridní organizace – nové výzvy kombinace home office a práce v kanceláři
V roce 2020 jsme zažili nejrozsáhlejší sociální experiment v historii lidstva.
Najednou jsme přešli od nutnosti „jít do práce“ k nutnosti zůstat doma.
Nyní vstupujeme do doby hybridních organizací, kdy zaměstnanci kombinují
práci doma a práci v kanceláři firmy.
Jak to udělat, aby tento model i ve vaší firmě co nejlépe fungoval?
Předmětem našeho setkání bude:
- specifika tzv. hybridní organizace, výhody i nevýhody,
- jak organizovat, řídit a motivovat jednotlivé zaměstnance i týmy v hybridním systému,
- nová role managementu i týmů.
Setkání je určeno pro manažery firem i pro zaměstnance,
kteří kombinují nebo budou kombinovat práci doma i v kanceláři.
Celou akcí vás provede lektorka a konzultantka
Ing. Štěpánka Uličná, Ph.D.,
členka lektorského týmu 1. VOX a.s.
Účast zdarma!
Chcete se přihlásit? Kontaktujte nás: 777 193 831, nebo objednávejte rovnou ZDE
Na toto téma můžete shlédnout již uskutečněnou prezentaci ZDE.
Články autora
V květnu 2023 Česká manažerská asociace (ČMA) oficiálně představila nový Klub facility manažerů. Pražský manažerský klub ČMA zorganizoval jako…
Ve čtvrtek 29. června 2023 proběhla letošní poslední předprázdninové akce Pražského manažerského klubu, která byla na téma Facility…