HR-Sharing aneb LinkedIn a jak jej používat pro svou osobní značku

Česká manažerská asociace Vás zve na

HR Sharing

Kulatý stůl pro vedoucí manažery HR oddělení za účasti zajímavého hosta

na téma: LinkedIn – jak jej používat pro svou osobní značku?

 

Kdy? 5. 6. 2019 od 9:00 do 11:00

Kde? V Praze v prostorách společnosti Metrostav a.s., Koželužská 2450/4, 180 00 Praha 8

Pro koho? Akce je určena pouze pro vybrané vedoucí manažery a ředitele HR oddělení firem napříč různými segmenty podnikání.

Cíl akce? Vytvořit platformu interních HR profesionálů, kteří se vzájemně dokáží inspirovat sdílením svých zkušeností a osvědčených postupů z vlastní praxe a pravidelně se budou potkávat nad zajímavými tématy ze své branže.

O čem to bude? Událost v sobě kombinuje setkání se zajímavým hostem hovořícím na atraktivní téma spolu s otevřenou diskusí a sdílení know how mezi účastníky, kteří se akce zúčastní. HR  Sharing je prostor k vzájemnému setkání, výměně zkušeností a poznatků v oblastech, sdílení tipů a best practices, které hýbou světem lidských zdrojů.

Program:

  • 9:00 – 9:30 příspěvek hosta
  • 9:30 – 11:00 diskuse s ostatními účastníky formou kulatého stolu

Kdo je hostem HR Sharingu? Adam Zbiejczuk
Adam Zbiejczuk vystudoval mediální studia na FSS MU a přes 10 let se zabývá on-line komunikací a sociálními sítěmi. Pomáhal mBank při vstupu na český trh, sbíral zkušenosti v agenturách Ataxo a H1.cz, šest let spravoval sociální sítě pro BMW Česká republika. S kolegy z agentury Influencer.cz pomáhá firmám a institucím využívat efektivně sociální sítě a pracovat s influencery. Školí, přednáší, konzultuje a organizuje setkávání profesionálů z branže na pravidelných večerech BabelTalk v Praze a Brně. V poslední době se zajímá zejména o LinkedIn (kde je od roku 2005) a sociální sítě v B2B komunikaci.

Na jaké téma promluví? LinkedIn – jak jej používat pro svou osobní značku?
Asi používáte sociální sítě. Ale přemýšlíte nad nimi strategicky, i když jde jen o “soukromou” prezentaci? Všichni dáme na první dojem. A to platí off-line i on-line. LinkedIn je profesní sociální sítí s dlouhou historií, ale teprve během posledních let se změnil z místa vhodného pro hledání zaměstnání (a uchazečů o práci) ve skutečnou sociální síť, kde dává smysl aktivně publikovat. Jak tedy mít kvalitní profil, network i smysluplnou a přínosnou aktivitu vedoucí k budování značky jednotlivce, ale i firmy?

Kolik to stojí? Možná je to k nevíře, ale tato akce je zdarma!

Jak se registrovat? Na mail: kmm@cma.cz

 

Původní pozvánka