Jak na Linkedin s DIGITAAL

Agentura DIGITAAL se specializuje na online prostředí, zejména to sociálních sítích. Klientům na nich pomáhá budovat jejich pozitivní obraz a vzbuzovat zájem veřejnosti. Jednou z nejdůležitějších sítí pro manažery 21. století je Linkedin. Jedná se o nástroj, kterým lze poukázat nejen na manažerské kvality, ale především dává prostor navazovat spojení bez ohledu na jakékoli hranice. LinkedIn není třeba se bát, je to jednoduché. Na této sítí najdete třeba také Českou manažerskou asociaci. I proto vám jako agentura přinášíme tipy, jak tento nástroj využít a znásobit jím váš profesní potenciál i možnosti rozvíjet firemní kulturu nebo třeba příležitosti pro realizaci nových projektů.

V #6 díle DIGITAAL akademie si ukážeme, jak využít toho, že vaši zaměstnanci už svůj profil na Linkedin mají pro firemní účely.

Rádi bychom vám ukázali jednoduchý trik, který vám pomůže šířit váš firemní obsah skrze osobní profily vašich zaměstnanců. Totiž, u firemních stránek na Linkedin je jedna taková zajímavá funkce, která není příliš známá.

U každého postu najdete tlačítko “Notify Employees”, s jehož pomocí se odešle každému zaměstnanci, který má ve svém osobním profilu uvedeno, že pracuje pro vás, oznámení o novém příspěvku na vaší stránce.

Ti pak mohou příspěvek šířit dále mezi své kontakty na Linkedin prostřednictvím sdílení, lajkování zprávy nebo komentářů. Jakmile totiž někdo dá vašemu postu byť jen pouhý like, jakoby ho vzal a rozeslal svým spojením. Těm se zobrazí jeho interakce s vaším příspěvkem na zdi Linkedin.

Jedná se tedy o rychlou a levnou funkci, díky které můžete rozšířit váš obsah virálním způsobem.

Další tipy a triky, jak rozlousknout tajemství úspěchu na Linkedin, najdete na našem blogu.

Click to Hide Advanced Floating Content