Ipsos Consumer Trends – Co se mění a proč

Přejít na celou fotogalerii

 

Akce Mezinárodního manažerského klubu ČMA a IPSOS: Generace Z obrací spotřebitelské trendy

Odpovědět na otázky ohledně lidského a spotřebitelského chování v současnosti a analyzovat aktuální změny u mladé generace Z bylo hlavním záměrem setkání členů a příznivců Mezinárodního manažerského klubu (MMK) České manažerské asociace. Konalo se ve spolupráci s IPSOS Market Research  v pražské centrále této celosvětové výzkumné agentury a za účasti zahraničního hosta Cristiny Cracium – Institut Censydiam, IPSOS Belgie. Tento institut každé dva až tři roky zkoumá změny lidské motivace, ke kterým dochází ve společnosti a ve spotřebě.

Účastníky přivítala předsedkyně MMK Alexandra Mostýn. Přiblížila záměr nabídnout členům klubu a příznivcům mezinárodní zkušenosti a networkingová propojování i setkávání se zahraničními osobnostmi.

Na klubovém setkání vystoupil také Jakub Malý, IPSOS ČR a střední Evropa a také Eva Veisová, Executive Director Ipsos UU. Prezentaci najdete ZDE.

Již nyní MMK plánuje vánoční akci.

Ipsos_Generation-Z_2018-10-24
1-PP-Censydiam_Trends_Client_Event_Prague_2018-10-24.pptx

 

Alexandra Mostýn
předsedkyně Mezinárodního manažerského klubu
Mobil: 605 222 978
E-mail: mostynova@www.cma.cz

 

Původní zpráva