Firemní kulturu tvoří lidé aneb jak na interní komunikaci

7.3.2019 @ 09:00 – 16:00

4.950 bez DPH + 1 vstup zdarma / členové ČMA 50% sleva

Firemní kulturu tvoří vzorce chování, které si firma osvojuje, pěstuje a předává.

PŘIHLÁSIT SE

Začíná to u vedení společnosti, která musí chápat, že nejde o prázdné motto firmy. Jedná se o jasný a pro všechny pochopitelný popis, proč firma existuje, kam směřuje a o co jí jde. Toto musí umět vysvětlit zaměstnancům, musí to začít žít a naplňovat. To je podstata strategického řízení. Je třeba si uvědomit, co jsou zaměstnanci schopni uchopit, pochopit, a co je pro ně zajímavé a podstatné. Pokud to nemají, tak je to neaktivuje. Výsledky se potom dají jasně kvantifikovat – vyšší fluktuace, vyšší nemocnost, méně inovací, více nespokojených klientů, kteří nenakoupí.

Cíle:

  • Naučit se komunikovat firemní vizi a její hodnoty skrz firmou
  • Pochopit význam organizované interní komunikace
  • Zvýšit kompetence interpersonální komunikace

Cílová skupina:

  • členové nejvyššího managementu
  • týmoví vedoucí a manažeři na všech úrovních
  • manažeři interní komunikace a personalisté
  • každý, kdo má podíl na firemní kultuře

Program:

  • Firemní vize, poslání a cíle – externí vs interní zákazník
  • Firemní hodnoty – interkulturní pravidla a zvyklosti
  • Komunikace uvnitř firmy – nástroje a kanály
  • Osobní komunikace – meeting, briefing, brainstorming ad.
  • Komunikace liniového managementu – předávání informací

Lektor Centra andragogiky s.r.o.:

Lektorskou kapacitou pro téma interní komunikace je Mgr. Bohdana Kašparová, lektorka roku 2014. V Centru andragogiky působí jako lektorka, konzultantka a kouč pro oblast komunikace, interpersonálních a marketingových komunikací, lektorských dovedností a jako autorizovaný zástupce Centra andragogiky pro profesní kvalifikaci Lektor dalšího vzdělávání. Od roku 1988 pracovala v “reklamním průmyslu“, nabyla praktické zkušenosti s různými typy médií i s různými typy prodejců. Pracovala ve výrobě, byla obchodním zástupcem, prošla manažerskými pozicemi na trzích B2B, B2C, B2A i D2D. Řídila obchodní týmy včetně jejich výběru, vzdělávání a motivace. Nyní se věnuje poradenství a lektorské činnosti v oblasti komunikace, interpersonální komunikace, obchodních a manažerských dovedností, lektorských dovedností, marketingu a marketingové komunikace, řízení týmů, řízení prodejů a programu Work-Life Balance jako součásti firemní kultury organizací.