René Sion, šéf české pobočky Dallmayr, o pití kávy a výzvách
René Sion, šéf české pobočky Dallmayr, o pití kávy a výzvách
René Sion,ředitel společnosti Dallmayr ČR, ví, že skvělá káva nevznikne bez zkušeného baristy a ani nejlepší nápojový automat se neobejde bez zodpovědného člověka. Ze sídla firmy udělal galerii a vymyslel praktický Cafédock. Na českém trhu dokázal nastavit laťku kvality kávy velmi vysoko. „Za všechno ve svém životě vděčím tvrdé práci a štěstí, které mě životem doprovází. Štěstí přeje připraveným,“ říká René Sion. Právě o připravenosti na složitější dobu bude hovořit s výkonným ředitelem Ivem Gajdošem.
Natáčení Studia ČMA proběhne: 21. 1. 2021
Délka diskuse: 30 minut
OFFLINE: termín vysílání bude upřesněn
Dospělý Čech vypije v průměru až 400 šálků kávy ročně a dává si čím dál tím víc pozor na to, co vlastně v hrnečku má. Kvalita samozřejmě něco stojí, ale to, zdá se, Češi akceptují. Dokazuje to případ německé značky Dallmayr, která dnes těží z toho, že před pár lety Čechy nepodcenila. Ani ty, kteří pijí kávu z jejích automatů v práci či třeba na nádraží. Když v roce 2001 René Sion s kávovými automaty firmy v Česku začínal, znalci z oboru mu moc šancí nedávali. Přišel totiž s vyšší cenovou politikou, než se očekávalo.
V devadesátých letech působil v Itálii jako oční optik. Po svém návratu se mu nechtělo vrátit se do „optického středověku“, jak to sám nazval, který u nás tehdy ještě panoval. Využil tedy nabídku vstupu do italské technologické firmy, kam se dostal díky znalosti italštiny. Tady se poprvé setkal s nápojovými automaty. Během svého dalšího působení v oboru si jej firma Dallmayr aktivně sama vyhledala a na výzvu založit u nás českou pobočku kývl.
Roku 1962 vzniká divize firmy Dallmayr Automaten-Service a v devadesátých letech se začínají její kávové automaty objevovat také ve střední a východní Evropě. Česká pobočka vznikla v roce 2001, v jejím vedení je od toho roku René Sion, který pobočku zakládal. Zákazníky jsou franšízové společnosti, dnes jich má přes 120, dále jsou to výrobní a průmyslové podniky, kavárny, restaurace, instituce a také čerpací stanice. Zajišťuje také kávový catering při významných společenských a diplomatických událostech, k jejím zákazníkům patří například Pražský hrad. Znalost značky na českém trhu natolik vzrostla, že její jednotlivé divize (zaměřené na prodej kávy jako takové, na nápojové automaty a služby pro kanceláře a konečně na divizi zaměřenou na kavárny a bary) již vystupují bez dalšího rozlišení pod značkou Dallmayr.
Máte otázku na pana Siona? Zašlete nám ji do 20. ledna 2021 a my mu ji při natáčení položíme.
Členové ČMA se sdružují podle svých specifických profesních zájmů nebo regionů do klubů. Klubové aktivity nabízejí inspirativní akce a výjimečné osobnosti, networking a osobní kontakty. Rok 2020 změnil činnost klubů, část aktivit se přesunula do online prostředí.
ČMA a její partneři vám nabízejí klubová setkání, konference, školení a další aktivity, při nichž se můžete setkávat se (i online) s výjimečnými osobnostmi, získávat exkluzivní informace a osobní kontakty.
ČMA21. 06. 2023NEWTON University, Kongresové centrum Praha
Přehled klíčových akcí
Členství
Zvyšte svou osobní a společenskou prestiž. Setkávejte se s významnými, zkušenými a nadanými lidmi. Ukažte ostatním členům ČMA, co děláte skvěle. Propagujte svou společnost a osobnost informačními kanály ČMA.
Rubrika nabízí zajímavé informace, články a komentáře členů ČMA a spolupracujících osobností, výběr z monitoringu médií, newsletter ČMA a další novinky. Přečíst si můžete Ročenku ČMA 2020/21.
Zadáním mailu se přihlásíte k odběru Newsletteru ČMA. Každý měsíc v něm objevíte inspiraci pro manažery, videorozhovory Studia ČMA, monitoring médií či informace o soutěži MANAŽER ROKU. Ukázkový newsletter