1. Část: Seznámení s ČMA a Klubem poskytovatelů sociálních služeb
2. Část: Témata setkání
A) Kultura organizace v sociálních službách
Kromě teoretické části si na workshopu vyzkoušíme, jak lépe definovat vizi, firemní kulturu, normy, hodnoty a strategie vedoucí k efektivnímu řízení zaměstnanců.
Vede Mgr. Filip Hajna – dlouholetý vedoucí služby, lektor a konzultant managementu
B) Pracovní angažovanost zaměstnanců, její zvyšování aneb zapálení zaměstnanci do své práce
Jaký je rozdíl mezi spokojeným a angažovaným pracovníkem? Co přináší organizaci angažovaný pracovník? Jak měřit angažovanost? Jaké jsou faktory mající vliv na pracovní angažovanost? Jak řešit angažovanost v organizaci a jak ji zvyšovat? Pracovní angažovanost vs. syndrom vyhoření?
Vede Mgr. Miroslav Jan Šramota – supervizor, lektor a konzultant managementu