Kdy: úterý 15.6., 14:00 – 15:00
Jak: Online přes MS Teams (link na schůzku bude zaslán automaticky po registraci)
Registrace: https://seminare.ipsos.cz (vybrat akci Ipsos webinář pro malé a střední podniky)
Anotace:
O dopadech pandemie COVID-19 na většinu malých a středních podniků není pochyb. Všichni doufáme, že nejen vidíme světlo na konci tunelu, ale že celý tento temný tunel už bude brzy za námi.
Ipsos ve spolupráci s Asociací malých a středních podniků a živnostníků ČR pro vás připravil webinář, ve kterém se zaměříme na témata:
- Jsme více jak rok v ekonomické krizi. Co aktuálně trápí malé a střední firmy? Jsou zvyšující se mzdy a nedostatek kvalitních lidí stále ještě důležitými tématy?
- V době krize je každá koruna dobrá. Jak se investovalo do inovací a digitalizace? Je digitalizace nutnost, nebo příležitost? Kde všude nás digitalizace provází?
- E-commerce zažívá prudký nárůst. Jaká je budoucnost on-line a off-line světa? Zachrání nás on-line? Jaká jsou nebezpečí on-line prodejního kanálu?
- Investice do online reklamy rostou. Koho oslovit reklamou na internetu? Jaké komunikační platformy na internetu jsou důležité? Jak fungují?
- Pro různé spotřebitele jsou důležitá různá témata. Koho trápí zdraví a koho finance? Koho bezpečí a koho udržitelnost?
- Jaké jsou rozdíly mezi představiteli jednotlivých generací XYZ, kteří jsou třeba i vašimi zákazníky?
- Udržitelnost je výrazné téma. Je udržitelnost jen prázdná bublina, nebo nutnost? Vyplatí se investovat do udržitelnosti? A jak toto téma komunikovat?
V rámci webináře vystoupí:
Michal Štěpánek, Executive Director Ipsos MSU & BHT
Martina Popenková, Senior Client Director, Ipsos
Tomáš Macků, External Affairs Director, Ipsos
A další…a třeba bude i překvapení 😊.
Akce je primárně určena pro zástupce malých a středních podniků, kteří mají na starosti marketing firmy, rozvoj byznysu a strategii firmy – zejména v oblasti „business to consumer“ vztahů.