Česká Manažerská Asociace Vás zve na HR Sharing s Jánem Urigou
Kulatý stůl pro manažery interního HR za účasti zajímavého hosta
Na téma: Employee Experience aneb prožitek není požitek
Co je HR Sharing? Platforma interních HR profesionálů, kteří se vzájemně inspirují sdílením svých zkušeností a osvědčených postupů z vlastní praxe. Událost v sobě kombinuje setkání
se zajímavým hostem hovořícím na atraktivní téma spolu s otevřenou diskusí a sdílením
know-how mezi účastníky, kteří akci navštíví.
HR Sharing je prostor k vzájemné komunikaci, výměně zkušeností a poznatků v oblasti
HR a ke sdílení tipů a best practices, které hýbou světem lidských zdrojů.
Kdo je hlavním hostem HR Sharingu? Ján Uriga, Leader, PwC Experience Centre, Praha
Na jaké téma promluví? Employee Experience aneb prožitek není požitek
Stačí v dnešní době extrémně nízké nezaměstnanosti firmám vynakládat astronomické rozpočty na atraktivní náborové kampaně, aby získali zapálené zaměstnance? Proč ani nákladné benefity, bláznivé teambuildingy, designové interiéry nebo drahé hračky fotbálkem počínaje a 3D tiskárnami konče nejsou dost k zaručení jejich loajality? Jak jejich loajalitu nejlépe udržet, podpořit motivaci a fluktuaci snížit na minimum?
Přijďte si s Jánem Urigou promluvit o tom, co zaměstnanci chtějí, co skutečně potřebují a jak svou práci prožívají.
Ján Uriga je nejen charizmatickým a skvělým speakerem nabourávajícím zaběhlá paradigmata a klišé, nýbrž i uznávaným expertem, který má za sebou řadu úspěchů z firemního i akademického prostředí. Od 2018 je leaderem PwC Experience Centra v Praze, které je zaměřené na inovace v oblasti zaměstnanecké a zákaznické zkušenosti, digitalizace a zavádění změn do praxe v rámci regionu CEE.
PhD získal na Ústavu experimentální psychologie SAV, kde se zabýval výzkumem a aplikací sociální inteligence a rozhodovacích procesů lídrů. Dlouho pracoval jako HR Manažer v mezinárodních korporacích a veřejné správě. Již deset let se věnuje konzultačním projektům v oblasti strategického řízení změn, inovací, leadershipu a firemní kultury. Externě vyučuje
na FSEV a vede MBA modul change managementu a inovací ve spolupráci s vídeňskou technickou univerzitou a je spoluzakladatelem jedinečného projektu, který spojuje významné kapacity v oblasti behaviorální ekonomie pro Čechy a Slovensko. Své zkušenosti uplatnil v projektech pro řadu významných společností, mezi které patřili Lego, Red Bull, Pilsner Urquel, Komerční Banka, Axa, Penta nebo Škoda Auto.