HR Chatting: Hybridní organizace

Pražský manažerský klub a Klub vzdělávání manažerů
Vás společně s vzdělávací agenturou 1. VOX a.s. zve na online seminář

HR Chatting: Hybridní organizace – nové výzvy kombinace home office a práce v kanceláři

V roce 2020 jsme zažili nejrozsáhlejší sociální experiment v historii lidstva.
Najednou jsme přešli od nutnosti „jít do práce“ k nutnosti zůstat doma.
Nyní vstupujeme do doby hybridních organizací, kdy zaměstnanci kombinují
práci doma a práci v kanceláři firmy.
Jak to udělat, aby tento model i ve vaší firmě co nejlépe fungoval?

Předmětem našeho setkání bude:

  • specifika tzv. hybridní organizace, výhody i nevýhody,
  • jak organizovat, řídit a motivovat jednotlivé zaměstnance i týmy v hybridním systému,
  • nová role managementu i týmů.

Setkání je určeno pro manažery firem i pro zaměstnance,
kteří kombinují nebo budou kombinovat práci doma i v kanceláři.


Celou akcí vás provede lektorka a konzultantka
Ing. Štěpánka Uličná, Ph.D.,
členka lektorského týmu 1. VOX a.s.

 

Účast zdarma!
Chcete se přihlásit? Kontaktujte nás: 777 193 831, nebo objednávejte rovnou ZDE


Na toto téma můžete shlédnout již uskutečněnou prezentaci ZDE.

  • Kdy30. července 2021, 10:00–12:00 hod.
  • KdeONLINE - Platforma ZOOM

Buďte s námi v kontaktu

Zadáním mailu se přihlásíte k odběru Newsletteru ČMA. Každý měsíc v něm objevíte inspiraci pro manažery, videorozhovory Studia ČMA, monitoring médií či informace o soutěži MANAŽER ROKU.     Ukázkový newsletter

Odebírat newsletter