Marketér roku 2014

Česká marketingová společnost vyhlásila oficiální výsledky soutěže Marketér roku 2014.

V podvečer 21. května 2015 se v příjemném klasickém prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany odehrálo finále soutěže Marketér roku. Večerem provázel excelentní moderátor Karel Voříšek a SWING KVARTET Ivana Smažíka se zpěvačkou Evou Emmingerovou zpříjemnil večer všem zúčastněným. Svým inteligentním humorem pobavil publikum také Jan Vodňanský. Pro vítěze byly připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v čele s Velkým modrým delfínem v  působivém designu z dílny uměleckého skláře Vladimíra Zubričana. Na oceněné i nominované čekaly kromě diplomů i mnohé věcné dary od sponzorů a partnerů soutěže. Kromě hlavních cen udělila hodnotitelská komise i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty.

.

Výsledky soutěže

Na základě individuálních hodnocení jednotlivých členů hodnotitelské komise byl předložen prezidiu ČMS následující návrh ocenění jednotlivých nominovaných kandidátů:

.

Velký delfín – hlavní cena soutěže:

Mgr. Tomáš GREGOŘICA, škoda Auto, a.s., manažer marketingové komunikace
– za úspěšnou marketingovou komunikaci se zaměřením na digitální marketing

 

Zvláštní cena – Zlatý delfín:

Ing. Jiří VLASÁK, Kofola, a.s., marketingový ředitel
– za projekty podporující úspěšnou strategii rozvojem marketingových nástrojů

.

Zvláštní cena – Růžový delfín:

Tereza JUREČKOVÁ, Pragulic-Poznej Prahu jinak, o.s., ředitelka
– za projekt zaměřený na sociální aspekty marketingu

.

Zvláštní cena – Zelený delfín:

Ing. Jan BÁRTA, Centrum pasivního domu Brno, ředitel
– za projekt podporující odpovědnost marketingu při strategii udržitelného rozvoje

.

Zvláštní cena prezidia ČMS:

Mgr. Petr Milas, Státní zemědělský intervenční fond, ředitel odboru
– za přípravu a realizaci nové inovační koncepce zadávacích podmínek veřejných zakázek marketingového charakteru v rámci státní správy

.

Zvláštní cena prezidia ČMS:

MgA. Miloň Terč, Filmová akademie Miroslava Ondříčka v Písku, ředitel školy
– za úspěšné dlouholeté vedení školy, její koncepční rozvoj a realizaci mezinárodních vzdělávacích vysokoškolských programů

.

Malí delfíni:

Ing. Radek FROULÍK, Ph.D., JEDNOTA, spotřební družstvo, marketingový ředitel
– za významný počin v podpoře regionálních potravin a inovace značky

Ing. Zdeněk JAHODA, Emco, spol. s r.o., generální ředitel
– za komplexní přístup k rozvoji produktové politiky

Ing. Jiří KEJVAL, Český olympijský výbor, předseda
– za přínos marketingu k podpoře sportu v ČR

Ing. Tomáš LIPTÁK, Rodinný pivovar BERNARD, a.s., marketingový ředitel
– za trvalý přínos v kreativní a integrované produktové a komunikační politice

Ing. Miroslav PAVEL, Akademie Literárních novin, spol. s r. o., majitel
– za ojedinělý přístup k marketingu v oblasti vzdělávání

Ing. Dana PLÍHALOVÁ, Znak Malá Skála, ředitelka závodu
– za komplexní uplatnění marketingové strategie v družstvu Znak

.

Diplom za nominaci:

Ing. Zdeněk Blažek / Dřevojas, v.d. Svitavy

Mgr. et Mgr. Miloslava Christová / Magistrát města Pardubic

Mgr. Aleš Koutný, MBA / Kulturní centrum Průhon

Bc. Renata Rýglová / Zdravotní pojišťovna Ministerstva vnitra

Petr Tureček / CeWe Color, a.s.

Martin Wanke / AT Computers, a.s.

 

Mladý delfín:
kolektiv studentek z Vysoké školy ekonomické v Praze ve složení Zuzana Coňková, Martina Lelková, Markéta Lipavská za kreativní řešení praktického úkolu na téma Komunikace ČR v zahraničí pod názvem projektu Pojďme si hrát

.

Prof. Ing. Gustav Tomek, DrSc.

předseda hodnotitelské komise

.

pp02Marketér roku 2014 Tomáš GREGOŘICA, Jitka Vysekalová, prezidentka ČMS, a Gustav Tomek, předseda hodnotitelské komise

.

pp01foto 2 – Slavnostní přípitek a vyhlášení soutěže Marketér roku 2015