E-commerce aktivity vylepšuje Inveo akcelerátor

Český zákazník je natolik náročný, že tuzemský model 360° e-commerce nástrojů patří k těm nejvyspělejším a nejaktivnějším na světě. K obchodování na internetu totiž nestačí pouze vlastnit e-shop. Pro úspěch je zapotřebí spojit několik dovedností, které následně udělají z tohoto byznysu ve svém oboru jedničku mezi nulami. Mezi průkopníky, které s tímto modelem začínali se řadí společnost Inveo, zajišťující komplexní full-service.

Největší český e-commerce akcelerátor je většinově vlastněný e-commerce expertem Michalem Menšíkem, který mimo jiné stojí za projekty Slevín nebo PayLo. Před více jak osmi lety s tímto druhem byznysu Inveo otevřelo v tuzemsku dosud nevídaný nový koncept. Postupně způsoby komplexní správy e-commerce vylepšila natolik, že dnes nabízí kompletní záštitu nad elektronickým obchodováním. Jde o dodavatele, od kterého si firmy pronajímají 360° e-commerce řešení pohánějící jejich elektronické podnikání, jimiž zvyšují své zisky.

Pro firmy využívající tento model kooperace z toho plynou jasné výhody – mohou se soustředit na to, v čem jsou dobré a digitální marketingovou strategii přenechají specializovaným odborníkům. Ti zajistí zvýšení výkonu stávajících aktivit a pomohou nastartovat internetový byznys z nuly. Oboustranně výhodný byznys model, kdy si dodavatel e-commerce bere určité procento ze zisku, přitom pro oba subjekty zaručuje jasné výhody. K naplnění této strategii společnosti Inveo napomáhají její interně vyvíjené 360° e-commerce fullservice nástroje: e-commerce platforma, Mailforce, Mailitics, iDODO.cz, a start-up fund.

Zatímco e-commerce platforma je robustní nástroj, který slouží jako zázemí pro vedení pokročilého e-shopového řešení, nástroj Mailforce umožňuje plánovat, vytvářet a odesílat e-mailingové kampaně registrovaným spotřebitelům a udržet s nimi potřebný kontakt při informování co je nového. Nepostradatelným nástrojem je projekt Mailitics, který na základě vnitřních algoritmů a umělé inteligence hledá optimální dobu pro rozesílku newsletterů stejně tak jako informuje o kampaních realizovaných konkurencí v oboru, což v případě obchodování na internetu přináší pružně reagovat na konkurenci. Pro zajištění logistiky je k dispozici služba iDODO.cz. Jde o vysoce flexibilní osobní asistenční a kurýrní službu a za jejím úspěchem stojí především propracovaný systém logistiky, díky kterému je většina objednávek doručena do jedné hodiny, velká část dokonce do 30 minut. V případě e-shopů a e-commerce služeb v rámci B2B pak funguje jako vysoce kvalitní, spolehlivé a „feedback-friendly“ řešení poslední míle. Startujícím projektům je k dispozici start-up fund, který pomáhá v jejich růstu.

Inveo svým klientům nejen v České republice tak dokáže nabídnout prověřené a funkční e-commerce know-how. Firmy v něm spatřují velký potenciál pro svůj další internetový obchodní růst.