Česká manažerská asociace v Brně restartovala Brno Business Club

S nápadem znovu oživit Brno Business Club (BBC), který před více než rokem ukončil svou činnost, přišli členové výboru České manažerské asociace (ČMA) Regionálního klubu Brno. První pilotní setkání klubu uspořádali poslední zářijový týden v brněnské restauraci Konfit. Hlavní tváří večera byl Jiří Hamza, prezident Českého svazu biatlonu. K hostům promluvila také Alice Tobiášová, zakladatelka a předsedkyně nadačního fondu Pro dětský smích. Partnery setkání osobností byly společnost Unifer, limousine servis zajišťoval Hošek Motor Mercedes-Benz.

„Setkání Brněnského business clubu jsem se v minulosti pravidelně účastnil a přišlo mi jako velká škoda, že svou činnost ukončil. Je to skvělá příležitost, jak se neformálně potkávat s kolegy manažery napříč obory. Jednomyslně jsme se s členy výboru brněnského klubu ČMA shodli, že stojí za to setkávání tohoto druhu obnovit. Proto jsme BBC vzali pod svá křídla. A tak tady dnes jsme a jsem rád, že se nám to povedlo v takto hojném počtu – 35 lidí,“ vysvětluje cestu k novému Brněnskému Business Clubu Milan Zahradníček, člen výboru ČMA Regionálního klubu Brno.

cma_bbc

Během večera tak při průchodu zaplněnou restaurací můžete natrefit na takové osobnosti manažerského světa jako je Vladimír Plašil, předseda představenstva Alta,a.s., Jaroslav Biolek, generální ředitel Autocontu, Jiří a Iva Fialovi, majitelé velkoobchodu s kojeneckým zbožím, brněnský investor a developer Richard Saliba, majitel společnosti CATCUT Josef Blahuška, spolumajitel RENOCARU Miloš Vránek,  nebo majitel sítě optik Aleš Žejdl. Přišla i operní pěvkyně Andrea Tupfel Kalivodová. Všichni v dobré náladě, se sklenkou moravského vína a uprostřed, dle zapálenosti diskutujících soudě, velmi zajímavé konverzace.

Jako hlavního hosta večera si pořadatelé pozvali Jiřího Hamzu, prezidenta Českého svazu biatlonu a zároveň vlastníka vinařství Vinice Hnanice, které obhospodařuje 300 ha vinic a zaměstnává 80 lidí. Jiří Hamza, původem učitel tělocviku, je ukázkou manažera, který se díky svému způsobu řízení dokáže efektivně zabývat dvěma naprosto odlišnými oblastmi a u obou vykazuje výborné výsledky. Ostatně Gabriela Soukalová je toho důkazem, stejně tak otevření nového moderního hotelu v Hnanicích a množství vinařských ocenění, kterými se vinařství pyšní. V současné době to mám tak, že 80 % svého času věnuji biatlonu a 20 % věnuji podnikání. A funguje to skvěle. Je to o týmu lidí,“ vysvětluje Jiří Hamza.

První setkání Brněnského Business Clubu organizátoři uspořádali s cílem věnovat 10 % výtěžku nadačnímu fondu Pro dětský smích. Alice Tobiášová, zástupkyně fondu, tak převzala z rukou předsedy brněnského klubu ČMA Zdeňka Bílka šek na 3 000 Kč. „V nadaci si vždy vybíráme konkrétní případy dětí, které potřebují pomoc. Specializujeme se na oblast neurologie, protože vnímáme, že pozornost těmto případům věnovaná není dostatečná. A hlavně lidé, kteří nám přispívají, vždy konkrétně vědí, na co jsou jejich peníze použity. V tom spočívá hlavní přidaná hodnota našeho fondu,“ vyjádřila spolu s poděkováním Alice Tobiášová.

A jak hodnotili setkání samotní účastníci? „Mou hlavní motivací, proč na akci přijít bylo, že se setkám se svými přáteli, které moc nepotkávám a především také s někým novým. Jsou tady velmi inspirativní lidi, to mě baví. Pokud bude někdy v budoucnu výsledkem setkání i business synergie, vnímám to jako přidanou hodnotu. Zkrátka propojení dobré společnosti, chutného jídla a kvalitního vína je funkční,“ vyjádřil své pocity Martin Kupka, strategy director společnosti Better Marketing.

Setkání Brněnského Business Clubu budou pod hlavičkou ČMA probíhat jednou za dva měsíce. Pro aktuální informace sledujte webové stránky ČMA.

Veronika Žurovcová

This slideshow requires JavaScript.